Sosyal demokrat ve çağdaş belediyecilik anlayışı gereği Eskişehir halkına daha iyi hizmet veren ve belediye ile halk arasındaki iletişimi kuvvetlendirmeyi amaçlayan Halk Masası, vatandaşın sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği bir hizmet birimi. Odunpazarı’nın gülen yüzü “Halk Masası” birimine 2018 yılının ilk 7 ayında 2930 talep ve şikâyet gelirken, bu talep ve şikâyetlerin yüzde 92’si olumlu sonuçlandı. İşaret dili eğitimi de alan Halk Masası personeli, belediyeye gelen işitme ya da konuşma engelli bireylerle daha rahat iletişim kurulabiliyor.

Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimi’ne ulaşan tüm sorun, görüş ve taleplerin çözülmesi için ilgili birimlere iletilerek, takibi yapılıyor. Vatandaşlar, Odunpazarı Belediyesi Halk Masası Birimine 444 26 00 no’lu telefondan ya da www.odunpazari.bel.tr adresinden ulaşabilmektedir.